Afdeling service en geluk

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

De afdeling service en geluk helpt je graag bij je vragen en verzoeken.

 

Je kunt ons bereiken via social media, telefoon, mail of Whatsapp

WhatsApp : 06-51005554

E-mail: info@jouwkonijn.nl

Facebook

Instagram

Ik ben niet gelukkig met mijn bestelling. Wat nu?

Dat vinden we heel vervelend en we zullen er dan ook alles aan doen om je weer gelukkig te maken. We raden je aan om klachten over onze service of producten eerst bij ons kenbaar te maken via info@jouwkonijn.nl. Je krijgt van ons binnen 2 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht niet bij ons in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

Algemene vragen

Kan ik de artikelen van Jouw Konijn ook in de winkel kopen?

Een gedeelte van onze artikelen ligt bij Chews&Nibbles in Breda. We zijn hard bezig om meer fysieke verkooppunten te realiseren.

Kan ik de producten van Jouw Konijn ook in mijn winkel verkopen?

Ben je een bedrijf en wil je (een gedeelte van) het assortiment van Jouw konijn in je assortiment opnemen? Stuur dan een mail naar vianne@jouwkonijn.nl

Bestellen & betalen

Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief B.T.W.?

Alle genoemde bedragen zijn inclusief B.T.W., tenzij het expliciet anders wordt vermeld bij de prijs (bijvoorbeeld: excl. B.T.W.).

Hoe kan ik bestellen?

Om bij jouwkonijn.nl te kunnen kopen, moet je 5 stappen doorlopen.

  1. Zoek de door jouw gewenste artikelen op, doe ze in het winkelmandje en ga naar de kassa.
  2. Voer je persoonlijke gegevens in en keur de algemene voorwaarden goed.
  3. Kies de verzendmethode.
  4. Kies de gewenste betaalmethode.
  5. Controleer op de overzichtspagina of alle gegevens juist zijn en keur de aankoop goed.

Direct na de aankoop ontvang je per e-mail een orderbevestiging.

De bestelling wordt pas geregistreerd als je op “Betalen” klikt. Als je de pagina voortijdig verlaat, is de transactie niet afgerond.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Zie je af van je bestelling? Als jouw geluk ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij in de meeste gevallen de bestelling annuleren. Neem contact met onze afdeling service en geluk op en dan helpen zij je graag verder!

Kan ik ook bestellen in het buitenland?

Wij verzenden uitsluitend naar adressen in Nederland & België.

Hoe kan ik betalen?

In onze webshop kun je betalen met iDEAL of Bancontact. Op de betaalpagina wordt een veilige verbinding gebruikt (https), zodat je persoonlijke gegevens gecrypteerd zijn en niet onderschept kunnen worden door derden.

Onze betalingsgegevens zijn

Bank: ABN Amro
IBAN: NL23ABNA0861105036
Ten name van: Jouw Konijn

iDEAL

Betaling via iDEAL is snel, veilig en gratis. iDEAL is een betalingsmethode waarmee je betaald via je eigen bank. Als je betaalt via iDEAL dan komt de transactie direct bij ons binnen en kunnen wij jouw konijnengeluk snel verwerken. Zo betaal je via iDEAL:

1. Je kiest iDEAL als betaalmethode.
2. Je selecteert jouw bank.
3. Je komt direct in de internetbankieren omgeving van jouw bank en logt in op de voor jouw bekende manier.
4. De gegevens van je betaling zijn al ingevuld en je keurt de betaling goed.
5. Je ontvangt direct een bevestiging van de bank
6. Je keert terug naar onze webwinkel; je hebt betaald en je bestelling is geplaatst.
7. Zorg dat je alle stappen juist doorloopt: hierdoor wordt de bestelling juist in het systeem geplaatst.

 

Bancontact

Bancontact is de Belgische marktleider in elektronische betalingen. Voorheen was Bancontact ook bekend als Mister Cash. Als je betaalt via Bancontact dan komt de transactie direct bij ons binnen en kunnen wij jouw konijnengeluk snel verwerken. Zo betaal je via iDEAL:

1. Je kiest iDEAL als betaalmethode.
2. Je selecteert jouw bank.
3. Je komt direct in de internetbankieren omgeving van jouw bank en logt in op de voor jouw bekende manier.
4. De gegevens van je betaling zijn al ingevuld en je keurt de betaling goed.
5. Je ontvangt direct een bevestiging van de bank
6. Je keert terug naar onze webwinkel; je hebt betaald en je bestelling is geplaatst.
7. Zorg dat je alle stappen juist doorloopt: hierdoor wordt de bestelling juist in het systeem geplaatst.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dat?

Het kan zijn dat onze e-mail in jouw spamfolder terecht is gekomen. Vind je hem daar ook niet? Neem dan even contact met ons op via info@jouwkonijn.nl

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen altijd 5 euro per verzending, naar Nederland en België.

Retouren zijn 5 euro per verzending en voor rekening van de koper.

Boven de 100 euro vervallen de verzendkosten.

Abonnementen worden gratis verzonden.

Wat is de levertijd van Jouw Konijn?

Alle bestellingen worden behandeld binnen 1 tot 3 werkdagen. Van 29 november tot en met 23 december wordt er elke werkdag verstuurd.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Jazeker, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je adresgegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur ontvang je van ons via email.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Op dit moment is het niet mogelijk om je bestelling af te halen.

Wat zijn de verzendkosten?

DPD Pakketdienst:

Alle pakketten worden verzonden via de DPD pakketdienst. Jouw bestelling is te volgen met een track en trace code. Deze ontvang je automatisch per mail. De zending wordt 1x aangeboden. Daarna wordt de zending bij een servicepunt geleverd en heb je 7 dagen de tijd om de zending hier af te halen.

Wanneer het pakket binnen twee weken niet is opgehaald bij de afhaallocatie, zal het pakket naar ons teruggestuurd worden. Wij zullen dan contact met je opnemen over de verdere verwerking van jouw bestelling.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt jouw pakket vanaf het verzenden tot de ontvangst volgen via track & trace. Als je bestelling wordt verzonden, ontvang je van onze verzendpartij een mail met een code.

Retouren

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Meer informatie over retouren vind je op deze pagina.

Het product is beschadigd, kan ik het omruilen?

Bij beschadiging van een geleverd product kun je de beschadiging doorgeven aan onze afdeling service & geluk via het e-mailadres info@jouwkonijn.nl of telefonisch. Wij zullen, indien op voorraad, het artikel omruilen. Indien het artikel niet op voorraad is, wordt er contact met je opgenomen.

Abonnementen

Wanneer kan ik een abonnement afsluiten?

We verwachten dat eind oktober de eerste abonnementen afgesloten kunnen worden. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en wordt op de hoogte gehouden!

Hoe kan ik betalen?

De maandelijkse betaling van de abonnementen (geluksboxen) van Jouw Konijn gaan via automatische incasso en worden de 25e van de maand geïncasseerd.

Wat zijn de verzendkosten?

Heb je een abonnement op de geluksbox? Dan heb je geluk, want deze worden elke maand gratis verzonden.

Wanneer ontvang ik mijn geluksbox?

Elke laatste week van de maand worden de geluksboxen verzonden naar onze bunnies.

Account

Hoe maak ik een account aan?

Het aanmaken van een account is gemakkelijk en is zo gebeurd. Om een account te registreren klik je op mijn account. Een account aanmaken is maar één keer nodig. Je ontvangt een bevestigings email wanneer je account succesvol is aangemaakt. Zodra je account actief is, kun je inloggen met je email adres en wachtwoord wanneer je onze webshop bezoekt.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik op deze link en klik op ‘wachtwoord vergeten’.

Producten

Zit er garantie op jullie producten?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.