Afdeling service en geluk

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

De afdeling service en geluk helpt je graag bij je vragen en verzoeken.

 

Je kunt ons bereiken via social media, telefoon, mail of Whatsapp

WhatsApp : 06-51005554

E-mail: info@jouwkonijn.nl

Facebook

Instagram

Ik ben niet gelukkig met mijn bestelling. Wat nu?

Dat vinden we heel vervelend en we zullen er dan ook alles aan doen om je weer gelukkig te maken. We raden je aan om klachten over onze service of producten eerst bij ons kenbaar te maken via info@jouwkonijn.nl. Je krijgt van ons binnen 2 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht niet bij ons in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

Algemene vragen

Kan ik de artikelen van Jouw Konijn ook in de winkel kopen?

Een gedeelte van onze artikelen ligt bij Chews&Nibbles in Breda. We zijn hard bezig om meer fysieke verkooppunten te realiseren.

Kan ik de producten van Jouw Konijn ook in mijn winkel verkopen?

Ben je een bedrijf en wil je (een gedeelte van) het assortiment van Jouw konijn in je assortiment opnemen? Stuur dan een mail naar info@jouwkonijn.nl

Kan ik jullie volgen en extra informatie krijgen?

Dat kan zeker! Je kunt je inschrijven op onze nieuwsbrief. Wanneer je ingeschreven bent op de nieuwsbrief ontvang je als eerste toegang tot exclusieve aanbiedingen en leuke acties. Je kan ons uiteraard ook volgen via Instagram en Facebook.

Kan ik reviews lezen over jullie?

We ontvangen dagelijks nieuwe reviews, waar we supertrots op zijn! Wil je weten hoe andere konijnenliefhebbers over Jouw konijn denken en wat hun ervaringen zijn met ons? Neem dan een kijkje.

Bestellen & betalen

Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief B.T.W.?

Alle genoemde bedragen zijn inclusief B.T.W., tenzij het expliciet anders wordt vermeld bij de prijs (bijvoorbeeld: excl. B.T.W.).

Hoe kan ik bestellen?

Om bij jouwkonijn.nl te kunnen kopen, moet je 5 stappen doorlopen.

  1. Zoek de door jouw gewenste artikelen op, doe ze in het winkelmandje en ga naar de kassa.
  2. Voer je persoonlijke gegevens in en keur de algemene voorwaarden goed.
  3. Kies de verzendmethode. (thuislevering of bij een DPD servicepunt)
  4. Kies de gewenste betaalmethode.
  5. Controleer op de overzichtspagina of alle gegevens juist zijn en keur de aankoop goed.

Direct na de aankoop ontvang je per e-mail een orderbevestiging.

De bestelling wordt pas geregistreerd als je op “Betalen” klikt. Als je de pagina voortijdig verlaat, is de transactie niet afgerond.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Zie je af van je bestelling? Als jouw geluk ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij in de meeste gevallen de bestelling annuleren. Neem contact met onze afdeling service en geluk op en dan helpen zij je graag verder!

Do you ship to other countries?

Yes we do,

Shipping costs outside Belgium and the Netherlands:

Germany | Luxembourg | 7,5 €
Denmark | Austria | France | 10 €
Italy | Ireland | 15 €
Liechtenstein | Monaco | Norway | Sweden | 17,5 €
Finland | Spain | Czech Republic | 20 €
Portugal | 25

Hoe kan ik betalen?

In onze webshop kun je onder andere betalen met iDEAL of Bancontact. Op de betaalpagina wordt een veilige verbinding gebruikt (https), zodat je persoonlijke gegevens gecrypteerd zijn en niet onderschept kunnen worden door derden.

Onze betalingsgegevens zijn

Bank: ABN Amro
IBAN: NL12ABNA0875516912
Ten name van: Jouw Konijn BV

iDEAL

Betaling via iDEAL is snel, veilig en gratis. iDEAL is een betalingsmethode waarmee je betaald via je eigen bank. Als je betaalt via iDEAL dan komt de transactie direct bij ons binnen en kunnen wij jouw konijnengeluk snel verwerken. Zo betaal je via iDEAL:

1. Je kiest iDEAL als betaalmethode.
2. Je selecteert jouw bank.
3. Je komt direct in de internetbankieren omgeving van jouw bank en logt in op de voor jouw bekende manier.
4. De gegevens van je betaling zijn al ingevuld en je keurt de betaling goed.
5. Je ontvangt direct een bevestiging van de bank
6. Je keert terug naar onze webwinkel; je hebt betaald en je bestelling is geplaatst.
7. Zorg dat je alle stappen juist doorloopt: hierdoor wordt de bestelling juist in het systeem geplaatst.

 

Bancontact

Bancontact is de Belgische marktleider in elektronische betalingen. Voorheen was Bancontact ook bekend als Mister Cash. Als je betaalt via Bancontact dan komt de transactie direct bij ons binnen en kunnen wij jouw konijnengeluk snel verwerken. Zo betaal je via iDEAL:

1. Je kiest iDEAL als betaalmethode.
2. Je selecteert jouw bank.
3. Je komt direct in de internetbankieren omgeving van jouw bank en logt in op de voor jouw bekende manier.
4. De gegevens van je betaling zijn al ingevuld en je keurt de betaling goed.
5. Je ontvangt direct een bevestiging van de bank
6. Je keert terug naar onze webwinkel; je hebt betaald en je bestelling is geplaatst.
7. Zorg dat je alle stappen juist doorloopt: hierdoor wordt de bestelling juist in het systeem geplaatst.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dat?

Het kan zijn dat onze e-mail in jouw spamfolder terecht is gekomen. Vind je hem daar ook niet? Neem dan even contact met ons op via info@jouwkonijn.nl

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen altijd 7,00 euro per verzending, naar Nederland en België.

Retouren zijn 7,00 euro per verzending en voor rekening van de koper.

Do you ship outside the Nederlands?

Shipping costs outside Belgium and the Netherlands:

Germany | Luxembourg | 7,5 €
Denmark | Austria | France | 10 €
Italy | Ireland | 15 €
Liechtenstein | Monaco | Norway | Sweden | 17,5 €
Finland | Spain | Czech Republic | 20 €
Portugal | 25 €

Wat is de levertijd van Jouw Konijn?

Alle bestellingen worden behandeld binnen 1 tot 3 werkdagen. Bestellingen die op vrijdag voor 12.00 worden geplaatst, worden diezelfde dag nog meegegeven aan de pakketdienst. Na 12.00 wordt je bestelling pas de opvolgende dinsdag opgehaald door de pakketdienst.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Jazeker, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je adresgegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur ontvang je van ons via email.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Op dit moment is het niet mogelijk om je bestelling af te halen.

Wat zijn de verzendkosten?

DPD Pakketservice

Onze pakketten worden verzonden met de DPD pakketservice. DPD is een toonaangevende vervoerder, welke efficiëntie garandeert. Naast thuislevering, biedt DPD je de mogelijkheid om je pakket zelf af te halen bij een DPD afhaalpunt. Je kunt het afhaalpunt selecteren voordat je je bestelling afrekent.

De DPD komt pakketten op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag halen bij ons, om ze vervolgens bij jullie af te leveren.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt jouw pakket vanaf het verzenden tot de ontvangst volgen via track & trace. Als je bestelling wordt verzonden, ontvang je van onze verzendpartij een mail met een code.

Retouren

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Meer informatie over retouren vind je op deze pagina.

Het product is beschadigd, kan ik het omruilen?

Bij beschadiging van een geleverd product kun je de beschadiging doorgeven aan onze afdeling service & geluk via het e-mailadres info@jouwkonijn.nl of telefonisch. Wij zullen, indien op voorraad, het artikel omruilen. Indien het artikel niet op voorraad is, wordt er contact met je opgenomen.

Abonnementen

Wanneer kan ik een abonnement afsluiten?

Je kunt op elk moment een abonnement afsluiten. Bij je aanschaf zie je direct vanaf welke datum het abonnement in gaat.

Hoe kan ik betalen?

De maandelijkse betaling van de abonnementen van Jouw Konijn gaan via automatische incasso. Deze wordt de 10e of de 25e opgestart en wordt dan binnen enkele dagen geïncasseerd. De datum is afhankelijk van het abonnement.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen altijd 7,00 euro per verzending, naar Nederland en België.

Wanneer ontvang ik mijn geluksbox?

Elke laatste week van de maand worden de geluksboxen verzonden naar onze bunnies.

De naam van mijn konijn(en) klopt niet.

Wanneer je een nieuw konijn hebt, of je konijn is onverwachts overleden. Stuur dan een mailtje naar info@jouwkonijn.nl, zodat wij de naam kunnen aanpassen in ons systeem!

Account

Hoe maak ik een account aan?

Het aanmaken van een account is gemakkelijk en is zo gebeurd. Om een account te registreren klik je op mijn account. Een account aanmaken is maar één keer nodig. Je ontvangt een bevestigings email wanneer je account succesvol is aangemaakt. Zodra je account actief is, kun je inloggen met je email adres en wachtwoord wanneer je onze webshop bezoekt.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik op deze link en klik op ‘wachtwoord vergeten’.

Producten

Zit er garantie op jullie producten?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Kunnen jullie een product toevoegen aan jullie assortiment?

Leuk als je aangeeft welk product je graag in ons assortiment wilt zien. We proberen elke maand nieuwe producten toe te voegen aan onze webshop. Heb jij een leuke suggestie of iets wat je vaak gebruikt? Stuur dan een mail naar info@jouwkonijn.nl en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.

Kan ik de kleur en het konijn van mijn koker zelf kiezen?

We hebben verschillende soorten designs van onze kokers. We proberen zo veel mogelijk een divers assortiment toe te sturen naar je. Heb je een voorkeur? Dan kun je dit altijd kenbaar maken in de opmerkingen bij je bestelling. Dit geeft geen garantie, maar dan doen we extra ons best!

De waardering van www.jouwkonijn.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 2199 reviews.