Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Welke betaalmethodes hebben jullie?

Op jouwkonijn.nl kan je betalen met VISA, Mastercard, Ideal en Bancontact.

 


 

Kan ik mijn bestelling wijzigen als deze nog niet is verzonden?

Het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling te wijzigen wanneer deze in behandeling is genomen en/of is verpakt.

 


 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wat jammer dat je jouw bestelling niet meer wilt ontvangen. Wanneer jouw bestelling nog niet is verstuurd, kan je contact opnemen met ons via info@jouwkonijn.nl.

 

Wanneer jouw bestelling ons magazijn al heeft verlaten, mag je deze aan ons retour sturen. Lees hier meer over op onze retourpagina.

 


 

Ik heb geen bevestiging gehad van mijn bestelling, hoe kan dat?

Het kan zijn dat de e-mail in jouw spamfolder terecht is gekomen. Vind je hem daar ook niet? Neem dan even contact met ons op via info@jouwkonijn.nl.

Bezorging

Wat is de bezorgtijd van mijn bestelling?

De verwachte bezorgtijd vanaf het moment van bestelling is 2-3 werkdagen.

 


 

Welke bezorgmethodes zijn er?

Alle bestellingen worden verstuurd met DPD pakketservice.

 

Standaardlevering: levering naar privé- of bedrijfsadres
Bezorgkosten €7. Bij aankoop van meer dan 45 euro is de bezorging gratis.

 


 

Wat zijn de bezorgkosten?

Je krijgt gratis bezorging op alle bestellingen van meer dan 45 euro. Bezorging van grote/zware producten kunnen mogelijk van gratis verzending worden uitgezonderd.

 


 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer jouw pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met bezorgingsinformatie en een track & trace link waarmee je jouw pakketje online kan volgen.

Abonnementen

Voor welke producten kan ik een abonnement afsluiten?

Momenteel kan je een abonnement afsluiten voor hooi, bodembedekking en de knabbelbox. Bekijk hier het overzicht van alle abonnementen ›

 


 

Wanneer ontvang ik mijn abonnement?

De datum van bezorgen is afhankelijk van het soort abonnement. Het bodembedekking abonnement wordt verzonden op de 1e van de maand, het hooi abonnement op de 10e van de maand en de knabbelbox op de 25e van de maand.*

*Mocht deze datum op een dag vallen dat wij geen pakketten versturen, dan verzenden wij het pakket de eerstvolgende verzenddag. Lees meer over onze verzending ›

 


 

Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?

Jouw abonnement is op ieder moment opzegbaar. Wanneer je jouw abonnement graag stop wilt zetten, mag je een mail sturen naar info@jouwkonijn.nl.

Producten

Waar kan ik vragen stellen over jullie producten?

Wanneer je een vraag hebt over een product, kan je contact opnemen met ons via info@jouwkonijn.nl.

Retouren

Wat zijn de retourregels?

Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. De retourkosten dien je zelf te betalen. Als je een product wilt retourneren, hoef je enkel het modelformulier in te vullen en het product terug te sturen. Het modelformulier mag je uitgeprint in het pakket versturen of mailen naar info@jouwkonijn.nl. Als je gebruik wilt maken van een retourlabel van DPD, stuur dan een mail naar info@jouwkonijn.nl. Bij gebruik van dit label wordt €7 van je retourbedrag afgetrokken. Het kan tot 30 dagen duren voordat wij jouw retourpakket weer hebben ontvangen.

 

Lees hier meer.

Klachten

Hoe dien ik een klacht in?

Als je een klacht wilt indienen over jouw aankoop bij jouwkonijn.nl, mag je deze mailen naar info@jouwkonijn.nl.

 

Graag vragen we je om het bestelnummer te benoemen, een foto van het probleem bij te voegen en dit te omschrijven.

 

Lees hier meer.

Persoonlijke gegevens

Waar vind ik Jouw Konijn’s privacyverklaring?

Alle verwerking van persoonlijke gegevens die via de website van Jouw Konijn worden gegenereerd, zal volledig in overeenstemming zijn met de nationale wetgeving betreffende gegevensverwerking. Jouw informatie wordt ook niet doorgegeven aan derden, tenzij Jouw Konijn jouw uitdrukkelijke toestemming heeft verkregen om dit te doen, of wiens openbaarmaking wettelijk verplicht is.

 

Lees hier onze privacyverklaring.

Contact

Hoe kom ik in contact met Jouw Konijn?

Wij zijn bereikbaar per e-mail en telefonisch.

 

Wij doen ons best om jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

E-mail: info@jouwkonijn.nl

 

Dinsdag t/m vrijdag kan je ons telefonisch bereiken tussen 10:00 en 16:00

Telefoon: +31 6 5100 55 54

De waardering van www.jouwkonijn.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 2338 reviews.