Retouren en klachten

Retourneren

Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. De retourkosten dien je zelf te betalen. Als je een product wilt retourneren, hoef je enkel het modelformulier in te vullen en het product terug te sturen naar onderstaand adres. Het modelformulier mag je uitgeprint in het pakket versturen of mailen naar info@jouwkonijn.nl. Als je gebruik wilt maken van een retourlabel van DPD, stuur dan een mail naar info@jouwkonijn.nl. Bij gebruik van dit label wordt €7 van je retourbedrag afgetrokken. Het kan tot 30 dagen duren voordat wij jouw retourpakket weer hebben ontvangen.

 

Download hier het modelformulier.

 

Verwijder alsjeblieft alle andere bestaande labels van het pakket voordat je het retourlabel aanbrengt.

 

Producten die voor jouw persoonlijk zijn gemaakt, op maat of met jouw instemming veranderd, kunnen niet worden geretourneerd. Dit geldt ook voor voedselwaren, planten en bouwpakketten die in elkaar zijn gezet voor en/of door jezelf.

 

Het product mag uit de verpakking gehaald worden, wees alert dat alle labels en etiketten onbeschadigd blijven om recht te hebben op retournering. Indien er schade of gebruikssporen aanwezig zijn kunnen wij een korting op het retourbedrag toepassen van het oorspronkelijke bedrag.

 

Indien je via een zelfgekozen pakketdienst wilt retourneren, dan moet het pakket naar het volgende adres gestuurd worden:

 

Jouw Konijn

Nieuwe Ginnekenstraat 28

4811 NS Breda

Nederland

 

Let op dat wij retourproducten niet ophalen bij pakketshops.

 

Het retourbedrag wordt terugbetaald via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij aankoop. Je ontvangt een bevestiging via e-mail wanneer deze volledig is voltooid.

 

Bij retournering is de klant verantwoordelijk dat het product correct wordt ingepakt. De klant draagt het risico voor het pakket/de producten totdat wij deze hebben ontvangen. De klant dient daarom het postbewijs en eventueel track&trace nummer te bewaren.

Klachten

Volgens de Aankoopwet heb je 24 maanden klachtrecht op een product. Indien je tot twee jaar na aankoop een fout of defect constateert die niet te wijten is aan slijtage of nalatig gebruik, kan je een klacht indienen over het product.

 

Als je een klacht wilt indienen over jouw aankoop bij jouwkonijn.nl, mag je deze mailen naar info@jouwkonijn.nl.

 

Graag vragen we je om het bestelnummer te benoemen, een foto van het probleem bij te voegen en dit te omschrijven.

 

De garantieperiode wordt berekend vanaf de dag dat je de producten hebt ontvangen.

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwkonijn.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Lees Jouw Konijn’s Algemene Voorwaarden.

De waardering van www.jouwkonijn.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 2391 reviews.